مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:
نقطه قوت نهضت عدالت آموزشی مشارکت مردم و خیرین است
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی در ۲ محور «فضاها و تجهیزات آموزشی» و همچنین «کیفیت بخشی به محتوای آموزشی و اصلاح روشهای آموزشی» شکل گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، امروز سهشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴، محمدرضا نظریان در همایش نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی با حضور مسئولین مردمی پروژه ها گفت: بر اساس نظام مسائل نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی، چالشهای استان در حوزه مدارس تخریبی، فرسوده، کمبود فضاهای آموزشی، بالا بودن تراکم دانشآموزی و برچیده شدن مدارس کانکسی و سنگی تعریف شده است.
وی، نقطه قوت نهضت عدالت آموزشی را مشارکت مردم و خیرین در این عرصه برشمرد و گفت: خیرین استان، سالیان سال است که در مدرسهسازی، مدرسهیاری و مدرسهداری تلاش میکنند ولی در نظام عدالت آموزشی، مشارکت حداکثری همه ظرفیتهای مردمی شامل اولیای دانشاموزان، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی و هر کس که به هر نحوی میتواند در نهضت مدرسهسازی، آموزش و پرورش را یاری کند، دیده شده است.
همایش یکروزه نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش اصفهان، مدیران و معاونین پشتیبانی آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان و مسئولین مردمی پروژه های نهضت، با هدف تاکید بر تکمیل و بررسی وضعیت پروژههای تعریف شده در این نهضت در سالن شهید آوینی، اردوگاه شهید بهشتی شهر «باغ ابریشم» برگزار شد.