header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت روز معلم

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، ناصر فتحی، مدیر کل این اداره، به مناسبت فرا رسیدن «روز معلم» پیامی صادر کرد.

 متن پیام مهندس ناصر فتحی به شرح ذیل است:

760 14030212 1 روز معلم

بسمه تعالی

«إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما» رسول اکرم (ص)

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و دانشگاه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند. «معلم» اساسی ترین و تاثیرگذارترین مولفه نظام تعلیم و تربیت و به یادگارماندنی‌ترین واژه‌ای است که انبیا و اولیا خود را مفتخر به آن دانسته‌اند. چنانکه رسول اکرم(ص) فرمود: «اِنَّما بُعِثتُ مُعَلِّماً». در طول تاریخ نیز معلمان با نقش موثر خود توانسته‌اند رسالت خطیر «هدایت»، «تفکر» و «اندیشه‌ورزی» نسل‌های بشری را بر دوش کشیده و بر تارک تعلیم و تربیت جوامع گوناگون بدرخشند.

معلمان به عنوان قافله سالار کاروان تعلیم و تربیت، با مشارکت در نظام برنامه‌ریزی درسی و پرورش و شکوفایی نسل آینده نقش محوری را در تحقق اهداف سند تحول بنیادین ایفا می‌کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری «افسران سپاه پیشرفت کشور» هستند. اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز می کوشد تا با ساخت فضاهای مناسب و استاندارد آموزشی و تجهیز آنها، بستر مناسب را برای تعلیم و تربیت فراهم کند.

اينجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد علم و ادب، استاد شهید مرتضی مطهری و یاد و خاطره معلم دلسوز و انقلابی اصفهان استاد سيد علي‌اکبر پرورش، این روز عزیز را که به نام معلم مزین گشته بر تمامی معلمین، اساتید و جامعه فرهنگیان تبریک عرض نموده و اميدوارم در پناه خداوند متعال، در تعليم و تربیت فرزندان عزيز و آينده سازان ميهن اسلامي‌مان همواره کوشا، موفق و سربلند باشند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز331
دیروزدیروز1731
هفته جاریهفته جاری1906
ماه جاریماه جاری28539
کل بازدیدکل بازدید2068133

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید