header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

تحقق بیش از۵۰ درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال گذشته

در گفتگو رادیویی مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان مطرح شد،
تحقق بیش از۵۰ درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال گذشته
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان از تحقق بیش از ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و پنجم تاکنون خبر داد.
 
 760 14030216 1 رادیو اصفهان
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در گفت و گو با برنامه سلام اصفهان از تعهد ۹۸۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و پنجم گفت و تحقق آن را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد.
فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و گرامیداشت مقام معلم گفت: نوسازی مدارس استان با حدود یکصد نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ پروژه آموزشی پرورشی و ورزشی می‌باشد.
وی افزود همواره خیرین ارجمند در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیرین نیک اندیش در حال اجرا می‌باشد.
فتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ پروژه آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان عزیز استان شود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در انتها از برگزاری بیست و ششم جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با شعار خیرین مدرسه پیشران ایران قوی خبر داد و گفت این جشنواره، سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر به جهت تکریم به تجلیل از خیرین نیکوکار برگزار خواهد شد

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز1421
دیروزدیروز1383
هفته جاریهفته جاری1265
ماه جاریماه جاری27898
کل بازدیدکل بازدید2067492

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید